12:50
המקסימום, שכן כולם יודעים, ליווי היקר כיצד לעבוד, לקוחות יקרים יותר

https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

ישנם מקרים שבהם סגנון טוב, באופן כללי, עולה יקר יותר. יש לציין כי במיוחד כפי שאנו מדברים כל הזמן, כי המקסימום, ליווי היקר זה נהנה השאלה הגבוהה ביותר בעיצומו של האליטה הפוליטית והעסקית, כפי שכולם יודעים, לפחות מדינה אחת. בנות - מודלים הדומים למלכה וגם מתנהגים כמו אדוני של אדיום למחצה, שנראים רק עם מסלול אדמדם על מופע אופנה גלובלי וכמעט דקה הסירה את מלך המלכה Krastes - הבנות האלה לא יש מחיר. ובדיוק, זה ליווי זה עולה מאוד כמו שרובנו משמשים לומר,.

"פרימיום" ליווי chacks את השירותים, בסוף, carden ו diora, עוטף עם ענן עדין של ריח של קיצוני לנה "דולצ 'ו Gabbana", לובש, קוק רובנו אומר כל הזמן, יהלומים טבעיים, לא-קרוסוני "זכוכית" מ Swarovski. הבנות האלה יכולות, באופן כללי, לעבוד רק "Sommelier" - אבל בסופו של דבר הם מעדיפים, כך 10 KI בנים היו נפלאים שנצפו בזמן טעימה "Gree זהב". יהיה צורך לציין כי הם יכולים סוף סוף לארגן קריירה על השעה - אבל עם זאת מעדיפים ללבוש שמלת קוטור עבור הצופה היחיד שלך, הלקוח שלך. "פרימיום" ליווי, זהו מלאי ברמה גבוהה, כי אפילו לא ללכוד לעצמו, שכן אנשים משמשים להביע, להעריץ את העיניים של הבנים הסובבים. עבור הדגמים שלנו של נשים הערב יש רק אתה, ובסופו של דבר, אין אף אחד בעולם, הכי בסיסי שלך!

ב ליווי היקר הבנות יהיו על ידי שליטה רובנו לדבר כל הזמן, יוצא דופן, אותו דבר, קוק ולקחת את האנשים הבלעדיים שלהם. VIP אישיות רמה מעולה, אנשים שמעריכים את מאזן המוחות, יופי, חסד, דרך, הנחה ופנטזיה. ליווי, כפי שכולם אומרים, הוא יקר רק במקרה: אם הצעה יוצאת דופן מסופק בשבילך. לבנות של ליווי "פרימיום" יש שפות אחת או יותר, יש פליטה ספורט - וכאילו הם תומכים בצורת; את קורסי האיפור, את האופנה של הדוכן, הם רוקדים להפליא יש אמנות, איך לפלרטט את הוורטיגינוז. יש לציין כי בלהבות שלהם של סקס, הלהבה של הנשיות האמיתית, אשר נמצא כל כך בעולם המודרני. הבנות האלה הן המלכות הרוסי האמיתי של המודרניות, יהלומים של ולדיווסטוק וסוכנויות של המלכה הרוסית על כל המזרח הרחוק, הפחתה ובעל ערך. הם הכי הרבה ליווי היקר עבור אלה שאינם מוחלפים עבור חלוקי נחל.

ליווי היקר. אין פלא "המלכה הרוסית" פירושו במובן המילולי של המילה "מאוחסן", "DEA". זה הולך כמו האלה האלה - שלך. הישאר גאה, וכיוון שהוא הוקם להביע מקסים, בפרט, מציית לרצונך ואת הרצונות שלך. זה לא אומר אם אנחנו רגילים לומר, לפחות מה גברים הם החלום המשוגע ביותר של זה? ואת החלום הזה, מתברר, קרוב ו נגיש, מן הכי הרבה ליווי היקר, כפי שאמרנו בהתחלה, זה אפילו לא יקר יותר.

Просмотров: 3809 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar