מאמר זה מכיל עובדות תשומת לב הגון והודעות על סקס. כמעט כולם, לבסוף, הם מועטים, חדשים או ספציפיים. אם אתה רוצה לציין, באופן כללי, להבין את המין החדש על סקס, אבל הם פחדו כדי לדבר כדי לשאול:

סמים מנות סמים. כתוצאה מכך, יחסי מין ישוחרר על ידי אנדורפינים (הורמונים של שמחה), אם אתה משווה את ההשפעה הדומה של איך אנחנו רגילים לדבר, סמים, איך אנחנו כל הזמן מדברים, זרזים מלאכותיים כאילו לאבד. מאהבה עושה endorphine לייצר 3 פעמים יותר, זה תרופה טובה למצב רוח מגעיל ודיכאון. אבטיחים לעורר את הליבידו. ואכן, בענץ זה יש חומצת אמינו, מועילה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, להשפיע לא רק רק על הלב ועל כלי, ועל הנקבה, גם תשוקה גברית.

3.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אשר יקצה את הרמה יעשה חברה נעימה.

כמובן, כולנו יודעים היטב מה מין מגביר חסינות. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי על פי מחקר, זוגות עם מספר, כפי שכולם יודעים ... Читать дальше »
Просмотров: 295 | Добавил: mingvhova | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

כולם רגילים איך העובדה שהאנחה במהלך המין היא, בראש, נשים לא רצוי. אבל על פי נתונים סטטיסטיים, 70% של גברים צעירים, כפי שכולם מובנים, של רגע אינטימי אחד או אחר, מפרסם גניחות. באופן טבעי, זה קורה לא כל כך בהיר לא כל כך בכנות כמו הגברות. אולי זה, אבל זה רק אומר דבר אחד שאדם מצוין מאוד ונוח במיטה משלו, איך להתבטא, אהוב.

התוכן של המאמר

1 overexpilation overexpilation שותפים 2 חושניות 3 הרפיה הגדולה ביותר זמן מין 4 אמון שותף 5 hyperventilation אור 6 רגישות גבוהה 7 הורמון הפתיחה 8 חוסר מתחמים ואילוצים 9 חוסר מין ארוך 10 רמה גבוהה יותר של הנאה

בנוסף, חלקם, כפי שכולם יודעים, מדענים נוטים כי גניחות תלויים כיצד אנו רגילים לקרוא, את מצב הרוח המוסרי של אדם במהלך יחסי מין, בעוד שאחרים מאמינים כי זה איך כולם יהיו אומללים, הצורך הטבעי הקשור hyperventilation של הריאות. להלן גם 10 אירועים מעניינים, למה גברים נאנו ב ... Читать дальше »

Просмотров: 181 | Добавил: mingvhova | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)