20:35
האם ניתן להיכנס להריון, עוסקת במין האחורי?

לא כל כך מזמן, מדענים דרום אמריקה למדו כי במהלך שני העשורים האחרונים, מספר האנשים המתרגלים את המין האחורי גדל באופן משמעותי.

מלא נכון. קונדומים צריכים לשמש לא רק כדי למנוע הריון מיותר.

בישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, ואילו המילה באה לתרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי בתורו ESK Strite רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה מודל ליווי של בכיתה VIP הופך סימן של המצב.

זהו צעד סביר בכלל, שכן הסיכון של סיפאיות של StIS הוא תמיד נשמר."בדים במעבר האחורי אינם הבעלים של הפונקציה של לחימה זיהומים", אומר הרופא של מינסקין, - השכבה הפנימית (אפיתל) של הנרתיק אפילו יותר קואורדינטות עם משימה זו, כפי שהוא חזק יותר ".

1 מהי התועלת? 2 אולי אחרי המין האחורי, הריון? 3 קונדומים עדיין נחוצים?

https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

מהי התועלת?אני

אולי היתרון העיקרי של המין האחורי הוא תענוג. סוג זה של קרבה שונה מאוד מן הנרתיק בכל דבר. העובדה היא כי בפי הטבעת יש מספר עצום של קצות עצב, כולל עצב לא בוגר, אשר מחובר הדגדגן ונרתיק. גירוי של אזור זה הוא מסוגל לגרום אורגזמה האחורי קליט וכתוצאה מכך סוף הפחתת הסוגר. רגשות במהלך התהליך הם גם שונים לחלוטין.

כל דבר שגברות מסוימות יכולות להגיע לאורגזמה רק בחדירה אחורית. זה קשור עם המבנה של אגן קטן. אנחנו לא צריכים לשכוח כי הכניסה לנרתיק ואת המעבר האחורי קרוב מאוד זה לזה. כפי שהוא צריך, במהלך מין, חלק של הזרע עדיין יכול להיות דלף על ידי הנרתיק. ד"ר ג'יין מינקין, רופא של מיילדות וגניקולוגיה של מכון ייל, אומר: "באופן טבעי, במהלך המין האחורי, הרבה זרע לא ייפול פנימה.

סביר להניח, אפילו בבית הספר בשיעורים של חינוך מין, למדת כי בסופו של דבר "קלאסי" מין (חבר + הנרתיק) הריון עלול להתרחש. כאן, לא משנה איך הכל ברור. אבל על המין האחורי בשבילך, זה לא סביר לדעת בכל מקום, וזה עשוי להיות לגמרי כי הנושא הזה ממשיך להישאר נקודה שלג לבן עכשיו. אז זה אפשרי להיכנס להריון מן המין האחורי?

למעשה, השאלה היא לא מספיק קל, וזה לא סביר לענות על זה במדויק לחלוטין. סקס אחורי, כמו כל שאר הסוגים האינטימיים, קשורה לסיכונים מסוימים. אתה אף פעם לא יכול להיות משוכנע כי מוגן לחלוטין מפני השלכות מיותרות, בין אם זה הריון או מחלה.

זה בכלל לא סיבה לסרב לעצמך ניסיון כזה, רק לוודא שאתה די הודיע ​​לגבי ההשלכות סבירות ואמצעי זהירות.

אולי אחרי המין האחורי, הריון?2

ברמה הטכנית, לא. במובן זה, סוג זה של סקס הוא באמת מניעה טובה של הריון מיותר. החור האחורי אינו מחובר לאיברים של מערכת הרבייה, ולכן, החדירה האחורית אינה יכולה להוביל להריון. בקריטריונים ללא רבב.

אבל יש כמה תרחישים לא סבירים שיכולים לגרום להריון בעקיפין. אז אם אתה מסיבה שאתה חווה קשיים בהשגת אורגזמה או שאתה לא לצאת לחוות את זה די - זו סיבה לחוות משהו חדש.כמו כן, אנשים רבים מעדיפים לעסוק במין אחורי. בנוסף, כמו בחברה, השקפת העולם מושרשת היטב על מה להיכנס להריון בסופו של דבר של זעם איברי המין הוא פשוט לא מציאותי. אבל זה איך זה בעצם? בואו להבין את זה.בואו נחזור לעונג האחורי.

אבל זכור כי כדי להרות, די יפה אחד, במיוחד spermatzoa crappy. בפרט בתקופת הביוץ. ולמרות הזדמנות להיכנס להריון בסוף החדירה האחורית הוא קטן מאוד, הזדמנות עדיין יש. אז הכיבוש של המין האחורי כאמצעי מניעה הוא מצוין, אבל איך זה לא היה נשמע, זה לא נשמע מאה אחוז אחריות. לשמור על זה בראש ".

על פי תוצאות הסקר שפורסם במגזין הבריטי בריטניה, התברר כי כאחת מאתיים וגברות נעשו בהריון, לא עוסקת במין נרתיקי. זה אפשרי לחלוטין כי במקרים אלה ההריון בא אחרי חלק של הזרע איכשהו דלף לתוך הנרתיק. זה יכול לקרות אם הזרע ירד לתוך הנרתיק מן הטבעת. או חלקם של הזרע הגיע לצעצוע, ואז פנימה. שוב, זה נכון מדי פעם. ובכל זאת, זה קורה.

בנוסף, התפיסה עשויה להיות אם עברת מן המין האחורי אל הנרתיק לאחר השותף שלך לשפוך בשבילך ב פי הטבעת. לא להתחתן עם preyaculation - נוזלים כי בולט מחבר ספציפי לפני שפיכה. הוא מכיל גם spermatozoa, אם כי בכמות הקטנה ביותר. זה אולי נראה שזה לא מספיק, אבל זה לגמרי מציאותי להיכנס להריון מן preyacula.

קונדומים עדיין נחוצים?3

תוכן איטליה הודיעה על סוג זה של קרבה אינטימית לחיים הכי סקסיים שלך או לא - את העניין האישי של כולם. אבל יש מספר עצום של נסיבות לחוות את המין האחורי.

על פי תוצאות המחקר שפורסמו בכתב העת Journal of Journal של בריאות הציבור, הגברות אשר מתאימות למין אחורי לא מוגן דיווחו כי הם אובחנו על ידי STD, 2.6 פעמים לעתים קרובות יותר מאשר נשים עוסקות במין נרתיקי unprotected ו 4.2 פעמים יותר מאלה ששימשו אמצעי מניעה בכל המקרים.

אמצעי מניעה יהיה גם שימושי אם במהלך מין לאחר החדירה האחורי- inad אתה מתכנן ללכת לנרתיק.

עמידות רוסית ופגמים זרקו מבט שווא כי למעשה ליווי הוא משהו היום, עם חרפה, זה מה שצריך כדי להשתיק. אך לעיתים רחוקות בעלות מידע כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

במקרה זה, זה הגיוני לשנות את הקונדום, כי זה ישמור על חבר מין נקי יהיה להזהיר את איש הקשר של חיידקים מן פי הטבעת הנרתיק.

"וב- פי הטבעת, ובנרתיק יש מיקרופלאורה משלה. אלה microflora שונים, והם לא צריכים להיות מחוברים. מבלי לשנות את הקונדום או לא להגן על הכל, אתה מסתכן להביא חיידקים מן פי הטבעת הנרתיק, מפר את microflora שלה. זה יכול להוביל לזיהומים ", מסביר ד"ר מינקין.

זה גם טוב יותר להשתמש חומר סיכה. בלעדיה, האפשרות של מעברי רקמות היא נהדרת, ואם יש סדק בעור - זה הופך להיות פגיע אפילו יותר.

אז, לפני שתמשיך עם הבידור האחורי, לא לשכוח ללכוד קונדומים איתך. זה באמת עיקרון.

אז מקרר, הזדמנות להיכנס להריון לאחר המין האחורי הוא קטן מאוד. עם זאת, תורם כזה של אירועים הוא סביר לחלוטין: זה תלוי מה בדיוק אתה עושה במהלך האהבה. באופן טבעי, אפילו גבוה יותר במקרה זה, אותו סיכון של זיהומים זיהומיות המועברים על ידי השיטה המינית. לכן, מיוחד מייעץ לייעץ את השימוש בקונדומים ולעמוד עם הכללים הבסיסיים של היגיינה.

Просмотров: 217 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar