לא חסרות סוכנויות ליווי בימים אלה. חפש בגוגל שירות ליווי ויש למעלה מ-190 תוצאות באזור המקומי שלך.

כל יום מתרוצצים אנשים ומחפשים לשכור מלווים. השוק הזה הוצף עד כדי כך שמגוון אתרי מדיה חברתית נוצרו על מנת לנצל את הרצון לתעשייה. אנשים משתמשים באתרים כדי לחפש את הספקים שלהם ולראיין אותם לפני שהם מבצעים הזמנה.

ליווי ניו-יורק מציעים שירות פורץ לגברים ולנשים כאחד עם תחום מומחיות מסוים בהגדלת הסוכנות.

ליווי לידי הוא אתר המאפשר למשתמש לחפש מלווים גברים או נשים באזור המקומי שלו על ידי בחירת העיר, המחוז, המדינה, המדינה והמיקוד. עם שירות מסוג זה פותח יותר הזדמנויות לאנשים העובדים בתחום שירותי הלקוחות.

המשתמש חייב להירשם כדי להיות מסוגל לחפש בפרופילים של ליווי עם קוד ההפעלה של Adobe Captivate 8.

תעשיית הליווי ענקית ורווחית. ל ... Читать дальше »

Просмотров: 100 | Добавил: mingvhova | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

מדי פעם, אתה עלול לפרסם בטעות משהו ב-Tumblr או בטוויטר המיועד למישהו אחר. לזמנים אלו, הנה כמה דרכים להסיר הקנטה מהפוסט שלך.

אחת הדרכים להסיר הקנטה היא על ידי מחיקת הטקסט, התצלום או הסרטון שגרמו להקנטה ולפרסם רק את הקישור של מה שיצר אותו. אתה יכול לבחור ולמחוק תוכן זה מהפוסט שלך מבלי שתצטרך לעבור ולערוך באופן ידני כל שורת טקסט. דוגמה טובה לכך תהיה אם תפרסם אינטראקציה שובבה או שתשתף סקר כטקסט באינסטגרם, שאולי ירגיש מטריד אם יגלו זאת, אבל נותן הזדמנות להוסיף הומור באמצעות טקסטים של הערות. מחיקת תמונות שגרמו לא ליצור הקנטות גם שומרות על דברים אנונימיים יותר למקרה שמישהו יזהה מי היה בהן איתך. פוסטים המכילים פוסטים עלולים למצוא את עצמם מתגרה, שיתוף כגון תמונות של זמן lapse עשוי להיכלל בקטגוריית 'טקסט בלבד', מה שהופך את זה לקל יותר מכיוון שכל קישור של תמונה מכיל במקור סוג כלשהו

הקנטה משתמשת בציפייה חסרת נשימה כדי למשוך קהל. הקנטה טובה יוצרת תחושת דחי ... Читать дальше »

Просмотров: 102 | Добавил: mingvhova | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

מי שעושה אותם, אני תמיד חושב על מריאצ'יס.

- Tomasi di Lampedusa.

אני הולך ללמד את הריקוד הטוב ביותר עלי אדמות, הריקוד האהוב והסקסי ביותר במקסיקו: ריקוד מרגריטה!

"הדמוקרטיזציה של אמנות הריקוד של היום מציעה יותר ז'אנרים של ריקוד, יותר סגנונות ריקוד, שיטות רבות יותר ללמוד ואפילו הזדמנות לתלמידים ללמוד את הריקודים האהובים עליהם ללא קשר למיקום הגיאוגרפי של המורה. שיעורי ריקוד זמינים כעת באופן דמוקרטי לאנשים ברחבי העולם באמצעות האינטרנט."

לטכנולוגיה יש תפקיד חשוב במתן אפשרות לאנשים להתעניין בריקוד. זה עזר לי לפתח את כישורי כרקדנית על ידי מתן מידע ומשאבים יקרי ערך שאולי לא הייתי מודע אליהם קודם לכן. הטכנולוגיה נותנת לי את ההזדמנות לחקור סוגים שונים של ריקוד ולבחור את מה שהכי מתאים לי ללמוד במקום להגביל את עצמי אם במקרה יש מורה טוב בקרבת מקום או לא. ... Читать дальше »

Просмотров: 68 | Добавил: mingvhova | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)