היכולת לפתות לפחות נציג זכר אחד כל הזמן מוערך מאוד סוף סוף. ולמעשה, הוא האמין כי זהו מלאכותית מתוחכמת למדי ומתוחכמת. בנוסף למה שהיא אומרת כל הזמן, יש צורך בשליטה מתמדת על מעשיהם, כך ערמומיה של נשים לא זזות בכלבה והיחסים בסביבה.

לא מבינים איך לפתות את האיש שמשך את תשומת הלב שלך? זה לא בדיוק כמו שזה נראה. ללא ספק, כדאי לזכור כי במקרה זה, בדיוק כפי שאנו מדברים כל הזמן, אין מספיק בחוץ. תן לזה להיות שבטים כאילו הם נשמעים, אבל האיש מסתכל רק על הערעור החיצוני, מאוחר יותר זה תככים 100% מאשר הגברת. ללא ספק, כדאי לזכור כי כאן הוא ביסודו כי היופי החיצוני מתאים לעולם הרוחני העשיר.

פשוט לא לבלבל את הפיתוי עם הפיתוי הרגיל. כולם יודעים כי האיש הוא פיתה פשוט, אבל כדי לפתות אותו, כך שהוא רק תהה מה איתכם - קשה.

תסתכל על המראה שלך

גברים כל הזמן סגדו מאו ... Читать дальше »

Просмотров: 82 | Добавил: mingvhova | Дата: 24.09.2022 | Комментарии (0)

מוקדם יותר, לא יכולתי אפילו לחלום על מה שאני יכול לעבור לחיות במוסקבה ולהרגיש בטוחים מאוד. אני, כמו בנות רבות בגילי, תמיד חלמו על אגדה כי הנסיך מגיע על סוס לבן ולוקח אותי לעולם הטוב ביותר. כמובן, צברתי את החיים הטובים ביותר, אבל לא נתתי לו נסיך, אבל כדור פנאי. היקף הפנאי הוא הצעה מצוינת לכל הבנות היפות והצעירות המבקשות לחיים טובים יותר, רוצים לקבל הרבה צבעים בהירים ממנה בלי להגביל את עצמם בשום דבר. פעם חשבתי שלא יכולתי שהחיים שלי ישתנו בשל שדה הפנאי, אבל זה כך.

בטעות הגעתי לאתר "עיסוי", שבו קראתי הרבה הודעות כי סוכנויות מודרניות מחפשים נערות צעירות שמוכנות להיכנע לתחום הפנאי בזמן הפנוי שלהם. המשרות הפנויות היו מאוד, אז מהר הרמתי לעצמי את האפשרות המתאימה. מאז אהבתי נסיעה ומכרות חדשות, החלטתי לנסות את היד שלי ללוות. ליווי נלווה גברים לאירועים שונים, מפגשים, מסיבות ואפילו מוסדות עסקיים שבהם אנשי עסקים לפתור בעיות חשובות וחוזי לחתום. אני, כאיש ... Читать дальше »

Просмотров: 97 | Добавил: mingvhova | Дата: 24.09.2022 | Комментарии (0)