03:00
שבו מין עלים: דינמיקה של ליבידו בנישואין וביחסים

מה הם מתחיל במקרה רוב מקרים? כמובן, עם איך אנחנו כל הזמן מדברים, מועמד וקנה תקופה ומין בלתי נשכח. יש צורך להדגיש כי אבל ואז מידת התשוקות נופל כל הזמן. סרט, שני, תדירות 3, 3, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, אנשי קשר מיניים נפילה. כמעט כל דבר, נתקל במצב כזה, מתחילה לחוות אי שביעות רצון וכיצד להאשים בכל השותף. יש כאלה המאמינים בזה אך ורק את אשמתם, כי הם בדרך כלל "כבר לא, באופן כללי, הם עבור סקס שותף אטרקטיבי ". אבל זה לא הדרך הבונה ביותר לפתור קשיים. לכל העדכנית, ככלל, הסקסולוג המקצועי איזדור אלמן מאמין.

התוכן של המאמר

1 בליבידו התפרצויות אפשריות, אבל הם קצרים 2 רדיפה של תשוקה מובילה לשום מקום 3 עבודה על מערכות יחסים בסופו של דבר לעזור לך 4 לקחת בחשבון סיבות נפשיות

בליבידו התפרצויות אפשריות, אבל הם קצרים

"באופן כללי, יש הרבה שונים אירועים עקבו זוג יכול לקיים יחסי מין אפילו יותר מאשר ב חודשים 1 של יחסים, "אלמן יודע בראיון משלה. "זה דוגמה, הפרדה בכפייה, כאשר שותפים אחד צריך להיות ב צוות עסקים. לתקופות כאלה, בדרך כלל עוקב אחר צעד חם ראוניון, ושני בני הזוג ליבידו פונה אל הגבוה ביותר רָמָה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילות מסובכת נפשית. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. זה יסודי להזמין אסקמנטל, אשר תדגיש את הרמה ויאוסף חברה נעימה.

אבל זה נורמלי לחלוטין כי לאחר זמן תשוקה מינית שוב יקטן באותה רמה. במיוחד בגלל ירח הדבש וקיבלתי דומה כותרת - אחרי הכל, הוא קדמה בתחילת, כפי שכולם יודעים, את החיים האמיתיים ".

המרדף של תשוקה מוביל לשום מקום 2

"יש אנשים ש כולכם חליל מהמאהב אל המאהב, כי יש להם גם זמן לצוד להרגיש תשוקות חמות של סקס ראשון. יש כאלה שמוכנים אפילו לברוח נישואין א 'למשנהו בחיפוש אחר מצב התשוקה "ביותר", אשר נשאר לחיים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שזה לא, לשים את זה בעדינות, זה קורה ולא קורה - בנוסף למקרים אלה של הפרדה ואיחוד, אשר אמרתי על מֵעַל". נערות ליווי בתל אביב

"אם יש לך ציפיות לא מציאותיות ביחסים, אז הקירור של החום הראשוני יביא הפרעה רבה. התשוקה אינה חייבת להיות גורם מניעה של חיסכון זוּג. במקרה זה, אדם יהיה כל כך מצער כדי לדבר, ללא קשר כמה הוא העסק הבא שלו וכמה פעמים הוא משתנה שותפים ", מסביר איזדור.

"כדי, כפי שהיינו מדברים, לעשות אכזבה רומנטיקה, כדי לשמור על תשוקה במערכות יחסים, עם זאת, לפחות מה משך יהיה צורך עבודה קשה. תשוקה, באופן כללי, מבקש חלקים של חידוש ולא צפוי - אשר פשוט לא נשאר כאשר שותפים צריך למצוא חבר.

עמידות וחסרונות סובייטים זרקו דעות שגויות כי ליווי הוא משהו מביש, יש צורך לשתוק על עובדה זו. אבל לעתים נדירות מי יודע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

גם מתרחשת להתרגל לגוף של אדם אחר, בסגנון sexpille שלו ".

עבודה על מערכת יחסים יעזור, לשים את זה בעדינות, כדי לפזר 3

"אני נשאל - מה עדיין עושה, כאשר סקס חם, בסופו של דבר, משאיר את היחסים? באופן מסורתי, אני כל הזמן מדבר על הצורך מאמץ יישומים על מנת להפוך את האירוע המיני הבא שלך חדש בלתי שגרתי. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שאתה יכול לשנות את עצמי שיטת פעולה, מקום מין, מנריו ".

שקול סיבה נפשית 4

יתר על כן, אלמן מדגיש זאת מעת לעת לא אומר מין על נוכחותם של הפרות במערכות יחסים. "זה קורה I כך שהמצב של היעדר קרבה - נפשית טהורה. לדוגמה, אשתו מפסיק לאחל לבן הזוג בשל חוסר תשומת לב מצדו, הסרה חושנית. לעתים קרובות הסיבה לקור סוף סוף קורה לחלוטין Notovinous עבור השותף עצמו. לדוגמה, המשפחה מתגוררת בבית ההורה בני זוג, שם, בנוסף לבני הזוג, עדיין חיה אמא, אבא ואח בן זוג. היא מופתעת, למה בן הזוג סיים יחסי מין איתה. הנה יש מקום איך אנחנו כל הזמן מדברים, נפשית "קסטרה" - כאשר מקום בן הזוג, למעשה, עוסק באח ואבא (ומתוך זמן וכוח אִמָא). לכן, מעת לעת, תוכנית זו דורשת את העיניים המפורטות ביותר על דברים; ולעתים קרובות לעבוד עם פסיכולוג ".

בסוף איידור, אלמן עושה מסקנה: "זו רפה מאוד, וכפי שכולם יודעים, עבודה קשה היא לבנות מקרים. אבל היא לא יהיה כך במקרה זה, אם שני השותפים לקחת אחריות יתחילו לעבוד על קבלת החידוש שלהם. אי אפשר להיות אחד המשתתפים זוג עבד יום ולילה, ועוד פסיבי הביטו איך הוא מבדר.

Просмотров: 2124 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar