13:52
נחירה: יחסי הרוצח איך הוא הורס את המין שלך

הכותב אנגלית אמר: "Laugh, והעולם כולו יהיה לצחוק ביחד איתך". את המילים שלו יכול להיות rephrased. "חמוץ, ואתה תמיד ישן אחד".

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות מסובכת נפשית. אנשים עשירים ישראלים אינם משמשים לציבור להפגין נשים וילדים. זה חסכוני יותר לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את המותג יהיה לאסוף חברה יפה.

ציפוי לילה הוא דבר מזיק במבט ראשון. עם זאת, היא מסוגל להרוס הכל לקרקע: בריאותה של אישה ישנה ליד הקוויאר; יחסים בצמד; ואפילו חיי מין.

התוכן של המאמר

1 מה מראה סטטיסטיקה 2 נחירה א מחלות כרוניות 3 מה לעשות: עצות שימושיות

מה מראה סטטיסטיקה

חוקרים של מרפאת מאיו הראו כי גברים snore קשורות קשר הדוק הפחתת שביעות רצון מינית. זהו אחד המחקרים הראשונים, הנושא שבו היה הקשר של נחירה ותפקוד מיני. סקסולוגים ההנחה היא כי אינדיקטור זה קשור לחוסר שינה אצל נשים שיש להם אין כוח ואנרגיה כדי לפגוש את שלהם בסוף היום מבורך במיטה. הנחה רם או עושה שינה שורה שורה; או בכלל מוביל לנדודי שינה עמיד. דירות דיסקרטיות בתל אביב

במחקר שנערך באוניברסיטה רוצ'סטר (ארה"ב), מדענים ראיינו 827 גברים המורכבים ביחסים קבועים. עידן הנושא היה מ 51 עד 90 שנים. הם התבקשו למלא את השאלונים ששאלותיהם עוסקות חיים והרגלים הקשורים לישון. והתברר כי יותר צלילים עשה גברים בלילה, יותר גרוע היו חיי המין שלהם. בהשוואה למי ישן בשלווה, קטגוריה זו פי 2 פעמים רבות יותר דיווחו על אי שביעות רצון תחום מיני. וזה למרות העובדה כי גברים כאלה לא היו בעיות עם ליבידו, זקפה או שפיכה.

נחירה א מחלות כרוניות 2

ייתכן כי הקשר של דמי וסיפוק של חיי מין יכולים להיות מוסבר בדרך אחרת. אחרי הכל, בנוסף לכך, הם היו לבזבז בריאות: ביניהם היו סובלים יותר מסוכרת, מחלת לב, לחץ דם מוגבר. כל הגורמים הללו מערבים את המין אנרגיה, מחמיר חיים אינטימיים.

עם זאת, כאשר מחלות כרוניות להפחית מינית שביעות רצון, הם גם תמיד משפיעים על המדידה פעילות: כגון ליבידו, או תדירות התשוקה. במחקר שצוין לא היה הבדל כזה: נושאי הדירוג לא סבלו מבעיות עוצמה והם לא הפחיתו את ליבידו. מה רודף מדענים לרעיון כי, סביר להניח, הגורם נמוך שביעות רצון מינית של האנשים האלה עדיין טמונה בחוסר שינה השותף שלהם.

מה לעשות: טיפים שימושיים 3

מ נחירה, כמובן, אף אחד לא מבוטח; אבל אתה צריך להודות בכך גברים הוא פוגש הרבה יותר מאשר נשים. ללא קשר כי מקלקל את הלילה הלילה, השכן שלו הוא בדרך כלל גדל אחראי על הלם ובקשה לא פולשנית כדי להפוך לצד אחר.

לשקול כמה מן ההמלצות הכלליות ביותר שיעזרו להתמודד עם בעיה זו.

באמצעות Beros. הדרך האופטימלית ביותר להימנע מתעוררות בשל נחירות של שכן. אתה יכול לעשות אטמי אוזניים על ידי הזמנה אישית: הם יהיו יקרים יותר, אבל עדיף להגן מפני נחירה. לעשות מיוחד "שינה" להגדיר. כדי לעשות זאת, הכדור של טניס חייב להיות תפור לתוך כיס סגור על פיג 'מה. זה ימנע שינה על הגב (זה בעמדה זו כי אנשים לעתים קרובות נוחר). לָרֶדֶת בְּמִשְׁקָל. ככל שמרקמת השומן הקטנה יותר בגרון, כך סביר להניח שהתרחשות של נחירות. להפחית את השימוש באלכוהול. אלכוהול מרגיע את שרירי הגרון, מחליש את הרקמה של הגרון ומקדם נוחר. אם אפשר, להימנע משימוש בסמים הרגעים. תרופות הרגעה יש אפקטים כמו אלכוהול. אם הנחירה סובלת מנדודי שינה, הוא צריך לשים יותר תשומת לב לתרגילים פיזיים, או לשקול את השיטות הלא רפואיות של השפעה על מערכת העצבים - כגון עיסוי. צא לעשן. מעשנים מתנפחים כרונית את הרקמה של הגרון, אשר מחמירה את המצב. מניחים את הראש גבוה קצת יותר. בשביל זה אתה יכול להשתמש כרית נוספת. או להרים חצי מיטה עם בלוקים מיוחדים. שקול את האפשרות של התערבות כירורגית קטנה. כמה Otorinolaryngology להציע פעולות חיסכון מבעיה זו.

לספק את החלומות שלך בישראל פשוט, אם אתה מודל ארוטי מן הפדרציה הרוסית. העוסקים בישראל מותר בפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 2000 דולר.

העלות שלהם גבוהה, אבל ההשפעה כמעט תמיד מצדיקה את עצמה.

ובסופו של דבר, אתה יכול לישון בנפרד. זֶה הכלי האחרון לפתרון הבעיה; עם זאת, כאשר השותף סוף סוף מתחיל קבל מספיק שינה - חיים משותפים יהיה הרבה יותר נעים.

Просмотров: 82 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar