12:05
נערות ליווי

מלווים הם מלווים מקצועיים המספקים שירותים אישיים ללקוחות. ליווי יכול לכלול מלווים לפעילויות חברתיות, כגון תאריכים לארוחת ערב ומסיבות; אלו המספקים שירותי מין (פרוצות); ואחרים המספקים אינטימיות פיזית מינית ולא מינית, כגון חיבוק או נשיקות.

תפקיד הליווי לא תמיד ברור. חלק מהמלווים עשויים לראות את עצמם כעובדי מין, בעוד שאחרים עשויים להחשיב את עצמם כמספקים סוג אינטימי יותר של שירות.

יש אנשים שמוצאים את הרעיון של שכירת מלווה לא טעים או שגוי מבחינה מוסרית, בעוד שאחרים רואים בכך חלק נורמלי מהחיים הבוגרים.

נערות ליווי מקבלים תשלום כדי ללוות גברים לתפקודים חברתיים. הם משולמים בדרך כלל לפי שעה או יום. נערות ליווי, הנקראות גם נערות שיחות, אינן מקיימות יחסי מין עם לקוחותיהן, אלא מציעות חברות ושיחה.

המלווים הם בדרך כלל נשים ועובדים בבתים פרטיים או בבתי מלון. הם עשויים להיות קבלנים עצמאיים שקובעים את השעות והתעריפים שלהם, או שהם יכולים להיות עובדים של סוכנות ליווי שעובדים על בסיס שכר פלוס עמלה.

נערות ליווי הן בדרך כלל עובדות מין שמקבלות שכר עבור זמנן וחברותן. המונח "ליווי" הוא לשון הרע לנשים אלו. ניתן לראות אותם בברים, במועדונים או במקומות אחרים שבהם אנשים הולכים כדי למצוא אחד את השני לדייט.

ישנם סוגים רבים ושונים של נערות ליווי שניתן למצוא בתעשייה. חלקם מספקים חוויה אינטימית יותר מאחרים וחלקם עשויים להציע שירותים מיניים יותר מאחרים. הליווי נע בין נשים שעובדות ברחוב ועד כאלו שעובדות בתיאום מראש רק בבתי מלון יוקרתיים או בבתים פרטיים. חלק מבנות הליווי יציעו גם שירותים נוספים כמו ריקוד אקזוטי או עיסוי חושני.

נערות ליווי הן נשים המספקות שירותי מין בתשלום לגברים. הם עשויים לעבוד בבתים פרטיים כמלווי חוץ או בבית בושת, שעבורם הם עשויים להיות מוגבלים למכירת מין לפי תנאי הויזה שלהם. דירה דיסקרטית בנהריה

במקומות רבים, זנות אינה חוקית ולכן נערות ליווי מואשמות לעתים קרובות בפשעים קשורים כגון שידול.

נערות הליווי אינן נדרשות לרמת השכלה גבוהה ולרבות חסרות כישורי חיים, לאחר שנחשפו לסמים או לאלימות בגיל צעיר. הם גם סובלים מדימוי עצמי נמוך ומרגשות בושה.

נערות ליווי הן יותר מסתם נותנת שירות. הם בני לוויה שמבינים את הצרכים של הלקוחות שלהם ומספקים להם את החוויה הטובה ביותר האפשרית.

המילה ליווי נגזרת מהמילה הצרפתית ליווי, שפירושה ללוות או להיות מלווה. ליווי הוא מונח המשמש לכל פעולה של ליווי מישהו, כגון במסגרת חברתית או במסע. זה יכול להתייחס גם למעשים המספקים הגנה אישית, כמו קציני אכיפת חוק המלווים אסירים.

Просмотров: 60 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar