03:57
אני לא מרגיש שום דבר במהלך סקס - מה לעשות?

כל גברת שנייה לפחות פעם אחת נתקלה על הצרות בתחום האשראי. חוסר היכולת לקבל הנאה מושפעת הן על מצב הרוח ועל הבנה הדדית עם שותף. "מה לא בסדר בגופי?"- שאל רבים. הרצון הוא, המיטה מזוקקת, הבגדים מוסרים, אבל תענוג המיוחל לא מתרחש. רגשות נעלמו.

התוכן של המאמר

1 שלושה עשר טיפים להגדלת הרגישות

תרגילים קלים מומלץ לעשות פעמיים ביום. זה לא לוקח הרבה זמן ומקום, לסנן את האגן לצפייה באתגר או בישול. התוצאה תהיה מיידית מיד!

13 שתיקה טיפים 13

ללכת מ ..

אם תהית כי יוגה מתוכננת רק כדי להגדיל את הגמישות, אז המחושב הגדול ביותר. אוסנס מתוחכם גם לתרום ליבידו הגבוה ביותר. יוגה במהירות מציג את הגוף של הגוף ומסייע להבין כדי להבין את המיניות שלו. ושימושי ונחמד, לא זה לא נהדר? יוגה מנוסה מומלץ לכוון את תשומת הלב לבר מן הברכיים, יעיל במיוחד כדי להגדיל את התשוקה המינית.

לעזור עירור משלך

הכל ילך לזוז: חומרי סיכה, ג'לים, שמנים עיסויים, וכמובן, צעצועי מין שונים. מותנה עם דילדו, ויברטור או תנועה אחורית הפקק. ביצוע תהליך של קבלת אהבה במיוחד רטוב מעט נרכש, לא תבחין איך ההתרגשות יכסה. לא לדחוף על ההשפעה המופלא של אלכוהול. כמה כוסות יין אדמדם יאבדו במהירות את המצב וישחררו.

שנה את גלולות הניסיון

תצורות הורמונליות הן איום קשה למין. גלולות אמצעי מניעה יכול להיות אחד המבצעים העיקריים המפחיתים את הייצור של טסטוסטרון, אשר ממלא תפקיד מרכזי ביכולת לעורר ולקרוא את השיעור באהבה למקסימום. כמו כן, כמה תרופות אכזריות מסוימות מפרות את יתרת microflora, גרימת יובש וגירוד באזור הנרתיק. סקס, כמובן, הופך כואב ומגעיל.

לדוגמה, עדיף לעשות מצב טוב יותר של שלוש פאזי אמצעי מניעה גלולות, אשר כל שבוע לספק כמויות שונות של הורמונים. יש להם אפקט קטן על תשוקה מינית, אם מונופאסי, מתן כמות מונוטונית של הורמונים במהלך מחזור.

להיפטר מתח לפני סקס

מתח יומי בגלל דברים כאלה כמו עבודה, הערכות פעוט או האכלה חמות, יש השפעה על החיים sexiest שלך יותר יקר ממה שאתה יכול לדמיין! כאשר אתה נמצא בלחץ, הגוף מייצר חלק גדול של קורטיזול. הורמון זה אוהב לבצע התאמות תוכניות קרבה, הפחתת תשוקה סקסית.

לכן, לפני השינה, למצוא את שיטת "מיזם" ולהסיר את הלחץ היום, לאחר שקיבל אמבטיה חמה או מקשיב למוסיקה מרגיעה.

להילחם ימינה

שום דבר אינו מושפע מהבריאות הכללית כאיכות המזון. מתוך ספסל בית הספר כולם ידועים האופניים המצמרר על כולסטרול, אשר במהלך השנים להיות מציאות עצובה. כאשר כולסטרול מצטבר בעורקים, הוא מגביל את הדם. באותה מידה, שני הגברים מעונים בשל אימפוטנציה, והגברות אינן יכולות לעורר, כי הדם אינו מקל על רשויות האגן. צורכים יותר פירות וירקות על ידי קצפת שומן אני כותב בתזונה.

לנתח את העסק

לא רגישות לא תמיד קשורה במיוחד עם פתולוגיות באזור מתחת לחגורה.

קל לבצע את המטרות שלנו בישראל, במקרה שאתה מודל יפה מן הפדרציה הרוסית. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי לקבל מ 5500 יורו.

אולי הכישלון בכלל נמצא מחוץ לחדר השינה? מריבות קטנות, הערות, ברבינג לעשות סביבה מדכאת במערכת יחסים, מבקשות ביקור בפסיכולוגית ביתית או בסקסולוג, במקרה האחרון.

נסה את התרגיל של קגל

תרגילים לקרקעית האגן או לממש את קגל הדגישו את מיליוני הנשים כדי להחזיר רגישות לאינדיקטורים רגילים. כדי להפוך את התרגילים האלה, למתוח את הקערות של האגן, כאילו אתה מפסיק את זרם השתן, ואז לעכב במצב קשה במהירות, להירגע ולחזור.

ישנם מספר תכונות, שאיבה כי אתה יכול לעשות סקס טוב יותר רגישות. אין ספק, הטכניקות המפורטות דורשות זמן וחוזר, אבל במרדף, אי אפשר לוותר על חצי הדרך!ככל שיש לך יותר סקס, קל יותר להתרגש. על פי אותו ההיגיון, פחות אתה עושה את זה, יותר חשף את הגוף שלך פשוט מרים את ההנאות של אטרקציה מינית למצוא שיטה להירגע וללא שותף.

לעלות על יוגה

לכן, זה ביסודו יש סקס תמיכה עם בן הזוג שלי. זה לא רק על חיזוק רגישות, אלא גם על היכולת לתת בן זוג להרגיש - הוא יהיה רוצה ומעורר. פלוס באמת הרבה!

מגע פיזי

מחזיק ידיים עם בן זוג יפה, אבל זה יכול לעשות את זה סקס טוב יותר? בטח, אפילו מגע קטן לשותף (במיוחד ספונטני) לעודד את הגוף להקצות אוקסיטוצין הורמון, אשר מגדיל את ההתרגשות לרגע. מחקרים מראים כי אפילו 20 שניות חיבוקים יכולים לסייע לאנשים מרגיש קשור יותר.

מצא את האזורים הארוגניים שלך

אזורי ארוגניקים הם אזורים רגישים מגה כי יהיה להניח לחשוף רגישות פוטנציאל סקסי בשבילך. כדי פופולרי יותר עם אזורים ארוגניים כוללים: נערות ליווי בהרצליה

קַרקֶפֶת; לוחות (Volos וצוואר הצמיחה הלהקה); אוזניים; קטן מאחור; בטן התחתונה; פטמות וחזה; אצבעות וכפות הידיים; הישבנים והרגליים.

נסו למצוא את המקום המספק את ההנאה הגדולה ביותר. באופן עקרוני, רגישות זו לא רק על ידי גירוי של איברי המין, ועזרתו של LAS היומיום. אל תשכח לשאול את הנפש התאומה של האזורים הנסתרים על הגוף.

מעט איטי

סקס הוא לא מירוץ מראש, אבל אנחנו ממשיכים לשים על עצמך בחיפזון. לא למהר, כי הגוף צריך יותר זמן לעסוק בתהליך מאשר המוח. עירור מגלגל את הגלים, ואינו מצתה על ידי לחיצה על האצבעות. רק אומר "לא" למהר ולהזהיר שותף על פרלודים ארוכים יותר.

נשום מלא שדיים

לכל אחד יש קשר בלתי מוגדר בין הנאה לנשימה. מעולם לא חשבתי למה זה כל כך נשימה ביסודו במהלך הספורט? אז למה הכלל הזה נשכח במהירות כל כך באהבה.

נשימה עמוקה משפרת את זרימת הדם, מה שהופך איטריות, ובמיוחד את הדגדגן, רגיש יותר כמה פעמים. נסו להביא את הנשימה שלך מהאצבעות לפתרון הראש, כאילו סורק את הגוף. Mounted קצב, על רקע סקסולוגים, אחת הדרכים היעילות להשגת שיא. לקבלת ניסיון, נסה את הטכניקה הבאה תחת הכותרת "4-4":

שאפו ארבע שניות לנשוף ארבע שניות קצב תמיכה

נשימה מודעת במהלך ההנאה המינית אינה ניתנת מהפעם הראשונה, אך מספר שיטות וטכניקה זו תהפוך לזוכה שלך.

לא להתעכב על אורגזמה

כן, אורגזמות - קול והרגיש ממש נהדר, אבל זה לא המטרה הסופית של סקס, למעשה. למרות כל כך רגיל, רבים כמעט נזפים בעצמם אם האינטימיות נוספת הסתיימה במהירות רבה או משומנת. אורגזמה אינה מצב חיוני, בניגוד לרגשות נעימים במהלך התהליך.

לישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את הנורמות המוסריות הגבוהות ביותר. בהחלט כולם מבינים, למעשה כי ליסר רק מלווים את הלקוח באירוע, מספק ראיון וליווי אישה VIP בכיתה הוא אינדיקטור למעמד.

להירגע ולתת את הרגע, שיא של הנאה תבוא לך בלי עזרה של אחרים.

טיפים מוגברים הם די קל ליישם. לא צריך לקחת ולדחוף את הדבר שנוצר בקופסה הרחוקה. עבור אל החנות במהירות לראות את המאפיינים האהובים שלך ללילה העתידי. אנו מבטיחים, השיעור יהיה חם באמת!

Просмотров: 338 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar