11:28
אילו רגשות במהלך המין חווים בנות?

כתוב את הרגשות שלך במהלך יחסי מין יכול להיות די קשה, אבל לדמיין שזה מרגיש את השותף שלך, שיש לו לא נכון לחלוטין שיש לך - למעשה לא מציאותי. במיוחד עבור כל סקרן אספנו מדגם של השקפות של נשים שהם מרגישים במהלך יחסי מין עם חדירה.

התוכן של המאמר

1 רגשות במהלך מין: נראה כמו נשים 2 מילים חכמות 3 רקע אי נוחות במהלך החותם 4 אינדיקציות כלליות

רגשות במהלך מין: אנו מסתכלים על עיניהם של נשים

גלינה, 20 ארבע

"בהתחלה אתה רק מרגיש לחץ, אבל כאשר חבר מתחיל לנוע בחזרה, זה הופך להיות כל חם יותר חם. על פי רוב זה דווקא תחושה של מלאות וחום ".

אלכסנדרה, 20

"כשאני במצב רוח, סקס נותן כל הנאה שאין דומה. ואם לא היה לי אף אחד במשך זמן רב ואני מאוד נרגשת, אז ההרגשה נראית כמו גירוד בלתי נסבל באזור המפשעה, אשר יכול רק לספק חבר.

עמידות סובייטית ומידע פגמים הולידו מסקנה שגויה כי ליווי הוא עכשיו משהו שערורייתי, כך, עובדה זו צריכה להיות שותקת. אבל מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אבל, בכנות, אני אוהב סקס אוראלי יותר.

Anfisa, 20 ארבעה

"כנראה, זה כמובן, אבל הרגשות הם כמו להיות משהו מלא. בפרט, כאשר אתה נרגש, ונראה כי אם משהו בנרתיק שלך אין משהו נכון כרגע, זה יהיה רע מאוד. מעת לעת, יפה ואצבעות, אבל יש רגעים כאשר אתה צריך חבר ספציפי ".

קתרין, 20 שבע

"הייתי אומר כי הדחיפה הראשונה, כאשר חבר מגיע רק פנימי, נראה כמו אופוריה. תחושה, כמובן, לא כל כך חזק כאורגזמה, אבל זה עדיין מכריח דם כדי לשפוך לתוך הוורידים, ואת הלב לנצח לעתים קרובות יותר, ו goosembs לרוץ.

אני מרגיש קל עקצוץ מחוץ לנרתיק, אבל, לתקן, החבר הוא לא כל כך, אם רק הוא לא לגודל ארוך ולוקח אותי אל הבטן עצמה. או, כאופציה, הולך תחת זווית לא נכונה, כי זה הופך להיות כואב ".

קארינה, 20 ארבעה

"זה כמו, בסופו של דבר, להרים את המפתח הנאמן מהדלת - ולפתוח את הכניסה לעולם ההנאה".

מריה, 20 שמונה

"אם זווית החדירה לא בסדר, או חבר מגיע מאוד עמוק או שזה נראה מאוד נראה כמובנים שלך פירסינג עם סכין".

נטליה, 20 שבע

"זה אחד הרגשות הטובים ביותר בעולם. כאילו היית מאמן לאט משהו, ממה שיש לך תחושה של עקצוץ והנאה רבה. לטופס או לגודל של החבר אין ערך מיוחד, כל הנאה בחדירה עצמה יחד עם תחושה של כוח הכבידה התלוי על הגוף ".

Varya, 30

"מרגיש כמו מלפפון חם".

אנה, 20 5

"הם אומרים שהגודל אינו משנה, אבל למעשה זה לא. אם הוא גדול מאוד, אז הדבר היחיד שאתה יכול לחשוב עליו, רק כל זה הסתיים במהירות, קטן מאוד - ואתה לא תרגיש שום דבר בכלל. ".

Zhanna, 20 6

"ללא קשר לגודל או להיקף, זה תחילה, תחושה של מלאות. אבל אתה צריך להבין כי גודל אחד לא יכול להתאים את כל. ואם, למשל, חבר גדול מאוד, ייתכן שהוא נראה כי הוא כרגע רק telesrect, וזה קצת סיכה תחושות ".

ארינה, בת 20

"אתה יודע את ההרגשה כאשר רק גיליונות חדשים חדשים על המיטה וטפסים מתחת לשמיכה? הנה תחושה כזאת. כאילו הכל נכון וכל המקומות שלנו ".

Ksyusha, 20 5

"סקס נראה כמו מתיחה טובה. כאשר כל השרירים שלך מתוחים למקסימום, אתה משך קצת יותר, בסופו של דבר, אתה מכוסה תחושה של הקלה. ואת הגשת! קשה לתאר, כי אני לא אומר את זה בלי סקס הנרתיק שלי הוא הרגיש ריק, אבל במיוחד במהלך מין מלאות - התחושה העיקרית. באופן כללי, זה כמו מתיחה חמה או תחושה של מלאות לאחר ארוחת צהריים טובה, או את ההרגשה של איך הבטן שלך מתמתח.. אבל בתוכנית סקסית ".

פולינה, 20 5

"כאילו זה נראה כאילו הוא מחפש משהו שתמיד היה צריך להיות שם".

ורוניקה, 20 שלושה

"למעשה, זה תלוי במספר עצום של קריטריונים. האמת המרושעת היא שהגודל ואפילו היקפו יש חשיבות רבה, שכן הוא תמיד ציד שזה היה "יושב כמו נמס". ובכן, אתה מודע לגודל מתאים יותר, יותר נוח לך יהיה יותר תענוג תקבל. אבל כמעט הכל תלוי איך האיש עובר, וממנו המקומות הרגישים שלך.

החוויה הטובה ביותר שלי הייתי לצייר תחושה של "נעימים". כמות מתונה של מים, אין רשלנות, קטנות הגוף מתכווץ להגיע לשיא, עקצוצים קטנים, והכל לגמרי. כמו שזה אמור להיות.

החוויה הגרועה ביותר היא חולה, לא נוח, לא עושה כל כך ברור ובמובן מסוים אפילו חמוץ. לכן, אני מאמין כי גודל, טופס הרגשות שלך ביחס השותף לשחק תפקיד עצום בהתחדשות במהלך סקס ".

ג'וליה, 40 שתיים

"צלופח ים.זה נוגע לרגשות פיזיים. וברמת המחשבות, הייתי מציירת אותו כנחש מים שמבקש בתוכך ".מה קורה בכלל במהלך יחסי מין? הורמונים נזרקים לתוך הדם - אוקסיטוצין ודופמין. במהלך החשבון שלהם, היתרונות של הרגשות מתבצעים, אשר ניתן לקרוא "אושר". דירות דיסקרטיות

טטיאנה, 30

כלי הדם המורחבים מספקים זקפה בחבר'ה, וגאות של חומר סיכה טבעי. בלי זה, אי אפשר לדמיין מעשה מיני אמיתי, כי כדאי לשלם חשיבות מסוימת לקלילות. במהלך שיעורי המין ובציפייה של דם, הורמונים אלה נפלטים כמו סרוטונין, דופמין, אוקסיטוצין ואדרנלין.

מרינה, 20 שמונה

אבל על פי רוב, זו תחושה של מלאות חמורה או ... לא כל כך חזקה.

אם אני מאוד מתרגש ויש לי כמעט מאוחר יותר, אז תחושה קלה אולי נראה לפני החדירה. ואם יש כימיה אמיתית ביני לבין בחור, והוא לא שביע את ההקדמה, ואז בזמן החדירה הראשונה, בנרתיק כאילו מהירויות פריקה אלקטרוניות ".

אנסטסיה, 20 5

"נראה כי משהו רך וקשה ימלא אותו באותו זמן ... רגשות יכול להיות שונה מאוד, אבל אם אתה לא להתעמק בגדלים של החבר, אז ההרגשה היא מאוד מאוד נעים".

Ulyana, 30 אחד

"אם גבר גדול מאוד, זה אפילו יכול להיות כואב, כאילו הקישואים מנסה להיכנס Keyhole. כואב ותחושה חזקה מאוד של מתיחה.

באותם רגעים, כאשר הגודל מתאים לחלוטין, זה נראה כמו מפתח, ללא מאמץ בטירה, כמו שתי חתיכות של פאזלים המחברים יחד. מרגיש רק מתנדנד.

דומה מאוד צלופח ימית "."התחושה של סומפ של האיש שלי כוחות אותי להרגיש כמו פרח נשירה וסגירה סביב הזין שלו. רק לא כעין טורפת של המוקולובקה, והרבה כמו פרח לוטוס, חזק, עוטף ומרגיע.

מילים חכמות 2

זה מאפשר לאדם להרגיש את עצמו על גבי אולימפוס.

הגוף מקבל פריקה פיזית, והראש הוא חושני. מרגיש קלות וסיפוק. אי שביעות רצון מופיעה עם כל דילמות פיזיות או במהלך שלילת הבתולים. במילים אחרות, כמעט תמיד אי הנוחות מופיעות באופן ספציפי מסיבות פיזיות.

רקע אי נוחות במהלך ציפוי 3

קרא עוד לספר על רגשות כואבים, מלווה פעולה מינית.זיהומים מין שונים, פריחה באזור איברי המין כל זה מוביל בנוסף רגשות כואבים, לסיכון להדביק שותף בריא. עם דברים כאלה עדיף לא לקחת זמן, וללכת לרופא. אנחנו לא מדברים על משהו רע, אבל על הדילמות הנפשיות המלאות המלאות הקשורות למין. הפחד של החדירה מייצר קשיים המומרים למשימות של פיזי. הם יידונו.

לא מספיק רטוב

סיבה כל כך ברורה כאשר אין מספיק סיכה טבעית. הוא קשור עם הקדמה קטנה, כאשר הגברת וגופה לא היה זמן להבין מה קורה. יין סביר שקרים על הפרה הורמונלית. תנאים מוקדמים יכולים גם להיות תרופות שונות. לדוגמה, תרופות נוגדות דיכאון, תרופות הרגעה, איזו אמצעי מניעה. זה הכל רק פותר את השימוש של ג 'ל חומר סיכה מיוחד ללא בעיות, אבל רק אם צרות עם אילוצים במהלך הרכישה של הדבר הזה.

נזק בחוץ

הנה אתה יכול קח חבורות, גירוי, עקבות לאחר פעולות. אם במהלך הנרתיק למין יש אי נוחות, והדברים האלה יש מקום להיות, אם כך לחכות עם סקס נרתיקי.

שירות ליווי בישראל יעיל. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים, זה שהם נלחמים על ידי הופעה ריאלית בחופשה, לוקח ידית עם גברת בהירה. זה להרוויח זה די די, אז כדי להבטיח לחלוטין את כל מה שאתה צריך.

כמו כן, תצורות אנטומיות מייצגות סכנה, למשל, ציסטה השחלות.

זיהומים

זוהי בעיה קשה די קשה, לסבול כאב כאשר אתה מצפה רגשות נעימים לא מתאים מאוד. החבר'ה יכולים, למשל, מופיעים בשל צרות עם ראש חבר, בעיות עם הבשר האחרון. אני אתן מגוון של בעיות פיזיות סבירות נרחב.

קשיים עם ראש

זה יכול להוביל להפחתה לא מודעת של שריר הנרתיק.

זין גדול

למרות הסטריאוטיפים הציבוריים, דיק גדול מחליט רחוק מכל, לעתים קרובות הוא מביא רק אי הנוחות ענקית. הרבה תלוי בתנוחה. כדי לפתור את העסק הזה, כדאי לנסות תנוחות חדשות ולמצוא אותם שבו הכאב הוא לא כל כך מאוד להתבטא.

עדות כללית 4

החבר'ה והגברות במהלך יחסי מין יכולים להיות נבחרים רגשות משותפים. זהו פעימות לב תכופות יותר, מתח שרירים, הרחבת כלי הדם ופליטות הורמוני הדם.

לֵב

במהלך יחסי מין, הלב פועם חזק יותר, כך שתוכל להזיז את המוח כי אדם הפרעות קצב. זוהי תופעה טבעית, שכן הכשרון של אורגזמה דורש גאות גדולה של דם לאיברי המין. הלב עובד על הנורמה. נשימה מרים את קצב הלב וזה נראה כמו עומס ספורט. קרדיוגרפיה אמיתית אינה שונה. על פי השילוב הכולל של נעים עם שימושי.

שרירי המתח

השרירים מתוחים ללא קשר לתנוחות במין. בכל מקרה, הם תמיד פעילים, גם אם לא נוח, אבל פעיל. שוב, בתוספת הגוף, המאמץ הפיזי הטוב ביותר. בפרט, השרירים מאזור האגן מתוחים, גם השרירים של הידיים והרגליים.

הנתיב של הדם פתוח

חדירה 1 לא תמיד עוברת רק אם הנרתיק שלי לא לקוי מספיק באותו רגע. אז זה נראה יותר כמו זריקה קטנה. "."רגשות תלויים בגודל (כן, מצטער, גברים) ומאות איך אני נרגש באותו רגע.

הורמונים

כולם עושים את זה משחק צבעוני של רגשות ולאפשר לך להרגיש לחלוטין את כל ההנאה של מה שקורה. בתהליך של גידול עירור, הורמוני מין מופעלים - אסטרוגן, טסטוסטרון.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

איך לעשות הרגשה טובה יותר במהלך יחסי מין? בנוסף לעובדה כי סקס אתה צריך להיות מסוגל לעשות נכון, אתה יכול להשתנות תהליך זה ולהפוך אותו עוד יותר קליט. תנוחות שונות, מיקומים משתנים, גירוי של אזורים ארוגניים - זה מוענק סיבות. מלבד זאת, אתה יכול לחזק רגשות ממין עם חומרי סיכה מיוחדים עם השפעות שונות. עוד שיטה טובה - צעצועי מין. ויברטורים, משאבות ואקום, פקקי תנועה אחוריים, רצועות, גופי חדירה כפולה ... בקר חנות סקס עם שותף לעשות אהבה בידור בלתי נשכח.

Просмотров: 89 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar