11:28
12 שלטים, כפי שכולם יודעים, מה האיש שלך לא אוהב סקס

אתה נלחם בחזרה בהיסטריה, שהוא שוב הלך לישון בלי לנשק אותך? לכל התנהגות יש את ההסבר שלה. במאמר נדון בדרישות המוקדמות למה השותף לא אוהב סקס איתך, וכיצד ניתן להשפיע על תצורות כאלה.

התוכן של המאמר

1 אם אדם לא אוהב סקס

אם אדם לא אוהב סקס

הוא, באופן כללי, הוא מכובד

כאשר אדם אינו מרתק אינטימי אינטימי, הוא מתחיל להתרחק מכם הן ברמה הגופנית והן בחשובות. הוא בא לידי ביטוי בשלטים הבאים:

זמן פנוי הוא גם מבלה עם חברים או לבד עם התחביבים שלו. במיטה, הוא הולך למיטה קרוב יותר לקצה, כפי שכולם אומרים, בחזרה אליך. אתה לוקח מזון בשקט או עם קבוצה קטנה של ביטויים. בבוקר ובערב, נראה שהוא מעדיף להיפרד ממך בידיים מנופפות או חיבוק יבש בלי נשיקה. נושאים של מין בשבילו הם כביכול כאילו tabooed, הוא, באופן כללי, מעדיף לטפס או לחלוטין להיעלם. כל שיחה על היחסים, בסופו של דבר, מסתיימת במריבה.

כך אנו מביעים, את הסימנים העיקריים שיש לך לשמש כרב מאיתנו התרגלו לומר, דגל אדמדם. שים לב שכאשר תשוקה הדדית, ברית כזו יכולה להישלח, כראוי, לעבוד עם פסיק וסקסולוג.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, בעוד שהמילה באה לפעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי היום אסקוגר רק שולח את השותף במקרה, שומר את הראיון ללוות את הכיתה VIP הנערה הוא סימן של מעמד ציבורי.

במקרה הנגדי של dealfissions.

הוא distrastru במהלך יחסי מין

מה עוד יכול הצעיר, בסופו של דבר, לא לספור את המין עצמו במהלך יחסי מין? כמובן, תראי תל. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אבל זה לא היחיד. אם הנבחרים שלך יש לומר, באופן כללי, כדי לשמור על מסך הטלק, מוסחת על ידי SMS בטלפון, זה מביט מבעד לחלון, או ברגע זה פצעון על הלחי שלך הוא שם לב - זה לא ברור לשביעות רצון.

התנהגות כזו יכולה להיות מובהקת רק במילה אחת - המחלה. אחרי הכל, לעתים קרובות בנוכחות הפתולוגיה, כפי שאובצאים רבים, מערכת המין היא עוקפת, כיצד להתבטא, התערבות מבצעית האיש יש אי נוחות במהלך יחסי מין. ומאמינים כשלעצמו, חשבונית מבחינה כלכלית, תקופת ההתאוששות שלהם יכולה, באופן כללי, להמשיך במשך שנים.

בפרט, אם אנחנו מדברים על פעולות על ריפוי של paraproititis פנימי, הסרת הגידול או ההשתלה של האורגן (עם שבר רפה או פריקה של הפין).

בקריטריונים של שקט דמיוני, לחפש את הסיבה ביחסים, intima, לא medi עם חיסול שלה.

הוא משתנה באופן דרמטי

כאשר אדם אינו מתעניין במין, הוא בסופו של דבר ימצא תירוצים ותודות מוקדמות כדי לתרגם את הנושא ולהסיח את דעתך מקרבה אינטימית. בשיא ביותר, כפי שאנו מבטאים, רגעים מיוחדים הוא יכול לזכור באופן דרמטי על איך פגישה מתוכננת הולך, רכישת רהיטים או משחק כדורגל כושל. ואתה חושב: מה, למעשה, לא כך?

לעתים קרובות התנהגות זו משמשת ביטוי של הפתולוגיה. גבר קשה עליה, בכלל, לדבר, הוא לא רוצה להרגיז אותך. ובכן, מודע לכך שאדם עם אי-פונקציונליות זיקפה ברור לא הנושא של הערצה לגברת. שאלה זו מתבקשת גם לדיון מיידי עם בן זוג. המשימה שלך היא לטפל ולתמוך.

הוא אומר שזה לא מספיק בשבילך יכולות מספיקות

התנהגותו של אדם מן הקטגוריה "ואני יתרגם את החץ". זה נמצא לעתים קרובות למדי. כך שבסופו של דבר, כדי למנוע האשמות בקור, בגדת כל תקרית מנוגדת אחרת, האדם ימצא סוף סוף, בכוונה, חסרונות בשבילך. וזה מהר יותר, לא יהיו חסרונות, אבל רק חיילים.

לוכדת הם שזה לא מספיק בשבילך ניסיון סקסי כי אתה לא יכול לקיים יחסי מין בתנוחה כי הוא נוח לו כי אתה לגמרי frigid ואתה לא צריך סקס בשבילך. אבל מי מכם באמת "פריג'ידן" - בסופו של דבר, להתמודד עם. לכן, להיות על אלה הראשונים, הם סוף סוף נודדים.

הוא כולל פורנו

גם כאן לא, באופן כללי, זה שווה את האזעקה, זה הפך להיות ממהר להאשים שותף. בואו נחזור ל- PT על הסחת דעת במהלך יחסי מין. בשל המחלה או פוסט-טראומטי, אדם אינו יכול להיות טוב למדי ולמהר במהירות. במהלך משחק מקדים, הוא רק צריך גירוי נוסף.

אם הפתולוגיה, אנחנו לא לוקחים בחשבון, אז זה היה שווה לראות 2 אפשרויות התנהגות כזו:

חוסר אטרקציה אמיתי לשותף, אובדן של אנתוסיאסם סקסי, בגידה. פחד להראות התמדה, ולבסוף, לגוון מין (במקרה של אם אתה בעצמך - איסור לחידושים במין).

אבל אני שמח לרצות אותך: בעיצומו של כל הנסיבות של צפייה של גברים פורנו ביחסים של אובדן ההתלהבות ובגידה לפצות רק 10%. במחלמונים אחרים, התנאים המוקדמים הם המחלה, הפציעה, אי-רצון של השותף ביותר עצמו משהו סוף סוף לשנות בחיים אינטימיים.

הוא מנסה לסיים בקרוב עם זה

אם האיש מבקש להשלים את התהליך בקרוב, תוכל לבטא אותו על פניו. ספוגים קרים, עיניים סגורות E תוספת טמפו - שלטים, איך היינו אמורים, כי מישהו רודף אחרי הנבחר שלך. לא לכל אחד לא סוד לו. נראה כי זה נחוץ, ונראה שלא לצוד. איגודים כאלה קצרים.

חוסר רצון להבין את הפסיביות העמוקה ביותר של שני השותפים יכול להיות תנאי מוקדם לשבור או לבגידה. אחרי הכל, לא כולם יהיה סיכון לתוך פרידה, במיוחד אם יש קישור קישור: עסקים, ילדים, חוזה.

הוא גם מפסיק ליזום מין

למעשה, זה לא המדד העיקרי כי האיש שלך יש יחסי מין סיים להביא הנאה. יש צורך להדגיש את מה שהיה הסיבה לרדיה של נפח יום עבודה רפה או במחלה. אבל אם השותף מרגיש בצורה מושלמת, אבל עם כל זה בעקביות גם מתרגמת הנושא לא מבקש גם לעשות אהבה, אז בשבילך אתה צריך להיות עצר, כפי שכולם יודעים, פעמון חרדה.

סיבה נוספת אשר לאדם אין גם תקציב להראות פעילות היא אי-רצון של השותף, השולחן להיות, מנסה חדש.

בזוג כזה של חוץ של 1-2 כשלים של הגברת, אדם מיד מאבד התלהבות. מסכים, השותף רוצה לדבר כדי ליצור אתגרץ במיטה, ולא תומך של צווי סטליניסט.

הוא הולך לישון מוקדם יותר ממך

אם אדם משתלב באופן שיטתי לישון מוקדם, מפנה את הכדור על קצה המיטה, אז אולי הוא רק רוצה להימנע אינטימיות הוגנת. ללא ספק, זה שווה Umpmery כי חלום חזק הוא ערבות כי סקס הוא בהחלט לא, לשים את זה בעדינות, יהיה. ברגע שהוא חושב כך. אבל כאן זה כבר עומד, לשים את זה בעדינות, לחשוד הלא נכון. דירות דיסקרטיות בתל אביב

רוב האנשים שלהם באמת צריך יותר זמן לשחזר כוחות. חלום אמיתי חזק - זה בדיוק מה שנדרש.

לבצע תשוקות ילידיות בישראל, אם אתה מודל שיק מרוסיה. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 3000 יורו.

אבל אם, עם כל זה, הוא מתה באופן פעיל ממין, מתווכח על אי-רצון, כפי שאנו מבטאים, עוד החדרה בעבודה או בסערות מגנטיות, אז אינטימיות לו כבר לא מייצגת התלהבות. אולי הוא פשוט קיבל אותו דבר. החלטה של ​​קושי - תקשורת, תקשורת ושוב תקשורת.

לבסוף הוא חלום במהלך, כפי שרובנו התרגלו לומר, יחסי מין

"זה יהיה כרגע לדוג. כולם יודעים מה סקרנות, והסדרה החדשה כבר שוחררה? עדיין יכול לשנות את המכונה?"- מחשבות ברורות לא ציוד סקסי. זה סוף סוף נמצא לעתים קרובות למדי. לא לכל מי שהסוד אינו כל הזמן בהיעדר רצון לקיים יחסי מין. לעתים קרובות אדם פשוט לא יכול לעבור. הוא לעתים קרובות שקוע במחשבותיו לא רוצה לחלוק חושב עם מישהו.

באופציות אחרות, הבעיה היא כל כך גלובלית כי היא תופס מחשבות של שותף בכל מקום: בעבודה, בדרך לחנות, בחלום, במהלך יחסי מין. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי בגלל זה יהיה, בסופו של דבר, נראה כאילו הוא חולם, לא התאספו. ורק הוא יכול להיות שונה? אם יש לך מקרה, אין צורך לארגן מעקב אחר שערוריות רול. לדון בהתנהגותו יחד. אולי הסיבה היא ממש טובה.

הוא נמנע ממאה אחוז ממין

למה הוא לא רוצה לעולם? אולי רק מעייף. יש לציין כי ההתנזרות נמשכת יותר מחודש, שישה חודשים,?

ואז מפרץ אצטסקי. איש אינו יכול להימנע ממין במשך זמן רב. זה נזירים, אבל הם לא מדברים עליהם כרגע.

לעתים קרובות הגורמים להיעדר מוחלט של מין הם תקשורת אינטימית בצד של מחלה נפתחת. כולם יודעים ששני ההזדמנויות לא כל כך קשת. אבל אם, כמו אנשים רבים חושבים, הגורם השני הוא זמני, אז עם, כפי שכולם אומרים, הדבר הראשון הוא הרבה יותר רציני. הכל תלוי בך: להמשיך דברים נוספים ולהעמיד פנים שהכל בסדר, או להפריע להם. אבל זכור - לא כל הזמן הסיבה האיש המוסרי "הרע". גם ההתנהגות שלך היא מעת לעת, באופן כללי, לשנות.

הוא לא, לשים את זה בעדינות, נוגע בך

אני מסכים שזה סימן משמעותי, כמו אנשים רבים חושבים שהאיש לא רוצה שתגיד. באופן מסורתי, קנאות לגעת זה גם בסוף, כמו רבים באים לידי ביטוי, אנחה כבדה, תרגום של נושא או נאמנות מצדו. אז אתה באמת מבין שאתה לא צריך לצפות שום דבר. אולי שותף באמת הוא נלהב לא רוצה שהוא יהיה מוסחת. ואולי הוא כבר היה מוסחת על ידי מישהו, לשים את זה קצת, מוסחת. וזה הסחת דעת מסתורית, כפי שלא היה נשמע, לא אתה.

הוא לא רוצה, באופן כללי, מדבר על סקס

כאן יש להאט אותו. בואו Pt יבין למה השותף שלך הוא לא נעים לנושא של סקס. שים לב שכך, בוא נלך:

לשותף יש מחלה רפה או בתקופה שלאחר הניתוח. דיונים על מין נרגשים ולגרום לרגשות כואבים במפשעה. כולם יודעים שאפילו לא תסבול. הוא לא נעים לדון בנושא זה באופן אישי, כפי שכולם יודעים, אתה. הוא היה עייף להצדיק לך משהו, והרצון לקיים יחסי מין, בהתאמה, נעלם. הוא גדל מאוד (וזה קורה) ומאמין כי נושאים אינטימיים - הרבה, כמו גם ההתחלה, אנשים רגילים.

יש, כמובן, עדיין תנאים מוקדמים, אבל הקצינו את החשוב ביותר. כמה מהם הם הניתנים לחסל בעזרת פסיכולוג, כמה אם לבקש זמן, ומשהו אינו כפוף לטיפול יחיד. הדבר היחיד שראוי לשמור על הראש כל הזמן, - עם שותף אתה צריך לדבר. יש צורך להדגיש כי ניתן לפתור את השיחה. יהיה רצון, והכלי נמצא.

Просмотров: 89 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar